O firmě Canpol babies 

Firma Canpol je lídrem na polském trhu s potřebami pro kojence. Více než 25 let vychází vstříc potřebám těch nejmenších a jejich rodičů ve více než 50 zemích světa. Nabídka zahrnuje široký výběr produktů od potřeb pro maminku, krmení dítěte, šidítka, hygienické a bezpečnostní pomůcky, po chrastítka a hračky.  

Starostlivost a rodinný přístup 

To, co nás odlišuje a umožňuje nám tvořit bezpečné a zároveň inovované výrobky, neustále reagovat na měnící se potřeby zákazníků, jsou letité zkušenosti maminek. Těch, které pracují ve firmě Canpol i maminek – zákaznic, se kterými je firma v neustálém, blízkém kontaktu.

Díky jejich postřehům pomáháme jiným maminkám tvořit bezpečný, barevný svět dítěte a budovat politiku firmy založenou na takových hodnotách jako je starostlivost a rodinný přístup. Jako firma s nejširší nabídkou kojeneckých potřeb máme zároveň nejvíce zkušeností v různých oblastech péče o dítě. 

Inovace  a vývoj

Značka Canpol babies si své nejdůležitější výrobky vyrábí sama. Strojní park je neustále rozšiřován a modernizován. V roce 2013 jsme firmu rozšířili o plochu téměř 10 000 m2 a tím jsme se stali jedním z největších a nejmodernějších výrobců potřeb pro děti v Evropě. Unikátnost našich výrobků se opírá o vlastní návrhy výrobků. Studio grafiků a projektantů tvoří naše vlastní autorské kolekce výrobků. Dlouholeté zkušenosti celého týmu podpořené znalostmi pracovníků firmy nám umožňují vyrábět bezpečné a neustále inovované výrobky.   

Bezpečnost

Naše výrobky charakterizuje bezpečnost při použití (více o testování v oddíle Bezpečnost výrobků) a široká nabídka vzorů a barev, které jsou pro děti velmi atraktivní a pomáhají v jejich rozvoji. Výrobky neustále inovujeme, zařazujeme nové a navrhujeme vlastní autorské kolekce.

Začali podnikat s jedinou kojeneckou láhví. Dnes jsou lídři oboru.

Kryštof a Tomáš Biedrzyccy

Firma Canpol je dnes skutečným lídrem v oboru výrobků pro děti. Její dudlíky nebo láhve lze zakoupit v 51 zemích a je těžké uvěřit, že historie společnosti se začala psát koupi jediné kojenecké láhve v 80. letech.

Výrobky s logem firmy Canpol lze nalézt prakticky ve všech hlavních obchodních sítích. Jak přiznávají majitelé firmy Kryštof a Tomáš Biedrzyccy, zákazníci si jejich výrobky oblíbili natolik, že obchodníci nemají na výběr a výrobky značky Canpol nabízet musí. I když si je dnes můžete koupit v 51 zemích, historie firmy začala nenápadně.

„ V roce 1980 se mi podařilo pro syna koupit anglickou plastovou kojeneckou láhev“ - vzpomíná  Kryštof Biedrzycki. „Líbila se mi a tak jsem o rok později přivezl z Anglie několik kartonů lahví a ihned je dal do komisního prodeje. Ještě si vzpomínám, že jsem je prodal s fantastickou marží“ - dodává.

Obchod však rychle skončil - v prosinci přišlo stanné právo. „Když se začala transformace, došli jsme s bratrem k závěru, že to je ten správný čas vzít věci do vlastních rukou“ - prozrazuje Kryštof Biedrzycki. „Jako odborný asistent SGGW jsem odjel na Fulbrightovo stipendium do USA, odkud jsem si přivezl  2.000,- USD. V roce 1989 jsme tyto peníze investovali do dovozu kojeneckých láhví z Anglie. V polovině 90. let jsme zjistili, že je rozumnější začít svou vlastní výrobu.“

V současné době je 40% prodávaného zboží firmy Canpol  vyráběno ve vlastním závodě nedaleko Varšavy a firma zaměstnává okolo 300 lidí. S nalezením klientů bratři Biedrzyccy nemají žádný problém a to i přesto, že trh s dětskými výrobky je velmi náročný. „Předpokládáme, že pokud se nám podaří získat koncového zákazníka, získáme jeho loajalitu“ - vysvětluje strategii společnosti viceprezident Tomáš Biedrzycki. „Naše dvě vlastní značky Canpol babies a LOVI, která je naší prémiovou značkou, jsou v současné době zastoupené ve všech velkých sítí ch v Polsku. Budování loajality zákazníků začíná od výrobků pro kojící matky a základních výrobků pro krmení dítěte, jako jsou láhve, dudlíky, šidítka apod. „To je ten nejdůležitější okamžik, protože pokud matky a jejich děti přijmou tyto naše výrobky, je pro ně jednodušší rozhodnout se i pro další.“

Canpol se silně rozvíjí na zahraničních trzích. „Firma má vynikající pozici v Rusku a na Ukrajině“  - zdůrazňuje Tomáš Biedrzycki. „Nyní se chceme zaměřit na nové trhy, jako jsou Čína, Vietnam, Bahrajn a Saudská Arábie. Nemáme žádné pochybnosti o kvalitě našich výrobků, protože splňují velmi vysoké standardy“ - říká viceprezident. „Dalším krokem bude vstup na americký trh.“

Zajímavé je, že historie firmy obešla pomyslný kruh. Dnes je vedoucím marketingového oddělení syn Kryštofa Biedrzyckého. Ten, pro kterého současný prezident firmy Canpol koupil kojeneckou láhev v komisním prodeji.

Bratři Biedrzyccy jsou finalisté ankety "EY Podnikatel roku 2014".

Jejími partnery jsou: "Gazeta Wyborcza", TOK FM, PKO Bank Polski,  PKN Orlen, KGHM, Burza cenných papírů ve Varšavě, „Harvard Business Review Polsko", TVN 24, TVN 24 BiS.

Partnerem finále je WP.PL

Zdroj: Gazeta Wyborcza, wyborcza.biz/biznes/1,100896,16951300,Zaczeli_biznes_od_butelki_na_mleko__Dzis_sa_potega.html

Video


.