Firma Canpol je dnes skutečným lídrem v oboru výrobků pro děti. Její dudlíky nebo láhve lze zakoupit v 51 zemích a je těžké uvěřit, že historie společnosti se začala psát koupi jediné kojenecké láhve v 80. letech.              

„ V roce 1980 se mi podařilo pro syna koupit anglickou plastovou kojeneckou láhev“ - vzpomíná  Kryštof Biedrzycki. „Líbila se mi a tak jsem o rok později přivezl z Anglie několik kartonů lahví a ihned je dal do komisního prodeje. Ještě si vzpomínám, že jsem je prodal s fantastickou marží“ - dodává. Zajímavé je, že historie firmy obešla pomyslný kruh. Dnes je generálním ředitelem firmy syn Kryštofa Biedrzyckého Martin. Ten, pro kterého současný prezident firmy Canpol koupil první kojeneckou láhev.                                                                

Přelomovým rokem v historii firmy byl rok 2001. Více než 10-ti letý proces reprezentace anglické značky vyústil ve vznik firmy prezentující vlastní autorské výrobky pro matky a jejich děti. Výrazem těchto změn bylo zakoupení loga - dětí okolo zeměkoule a změna názvu firmy na Canpol babies. 

Od té doby prošlo logo značky několika dalšími změnami.

Protože nebylo možné postupovat způsobem koupím - ihned prodám - musela vznikající firma řešit své první prostory. Ty tvořily "pouhé" unimo buňky, které se však nedaly přidávat donekonečna. Bylo třeba vybudovat větší, reprezentativnější sídlo firmy. A tak vznikl komplex skladů a kanceláří nedaleko centra Varšavy. I ten však přestal stačit a tak se bylo třeba poohlédnout po větším prostoru mimo centrum.          

Vedení se rozhodlo nakoupit pozemky před Varšavou a v roce 2006 bylo slavnostně otevřeno nové sídlo firmy s kancelářeni, sklady a vlastní výrobou.

Výroba vlastních výrobků  dnes představuje 40% prodávaného zboží. Proto byl v r. 2013 uveden do provozu tří patrový výrobní komlex navazující na sídlo firmy.

 I když se první výrobky prodávaly dobře, nezapomínalo se ani na marteking, bez kterého již dnešní prodej není možný.   

Sortiment se rychle rozšiřoval a výrobky bylo třeba rozdělit do skupin a samozřejmě je vymezit i graficky. První grafika byla vskutku dětsky roztomilá.

První katalogy byly zákazníkům k dispozici pouze v tištěné formě a z důvodu rychle se rozšiřujícího sortimentu mívaly spoustu dodatků.          

Dnes se každým rokem vydávají nové katalogy a jsou k dispozici i v elektronické podobě. 

Informační brožury jsou určeny konečným spotřebitelům k seznámení se se specifickými vlastnostmi výrobků Canpol babies. Ty první začaly vycházet asi před 12-ti lety (některá vydání v češtině ještě máme skladem)…    

... a vydávají se dodnes.

A tak vypadaly první výrobky Canpol babies: šidítka měla opravdu originální potisk…     

… z chrastítek a kousátek opravdu čiší retro atmosféra...       

 ... a i jednostranné blistry (dosud používané u jiných výrobků) vypadají proti těm oboustranným poněkud zastarale.

Rozšiřující se sortiment, obraty, počet domácích i zahraničních odběratelů a v neposlední řadě rozšiřující se vlastní výroba vedly k neustálému růstu počtu zaměstnanců firmy. Dnes Canpol babies zaměstnává více něž 300 pracovníků.

Síla značky Canpol babies je v komplexnosti její nabídky - zahrnuje výrobky pro těhotnou a kojící matku, jídelní pomůcky, šidítka, hračky, bezpečnostní a hygienické pomůcky.

Velkou výhodou značky je vlastní výroba a tvorba vlastních autorských kolekcí. Nejmenším dětem je určena kolekce Newborn baby.

V kolekci Fruits s motivy ovoce najdete všechny velikosti kojeneckých láhví se širokým hrdlem, termoobaly, bryndáčky, šidítka, pouzdra a řetízky. 

Kolekce Machines je určena spíše chlapcům a obsahuje pro změnu láhve s úzkým hrdlem.

Jako dětskou rukou malovaná zvířátka najdete v kolekci Colorful Animals...    

... řadu ispirovanou kravičkou pak v kolekci Little Cow.      

Kolekce Piráti je nejoblíbenější kolekcí z nabídky Canpol babies. Živé barvy a "rošťácká zvířátka" v roli Pirátů oslovily mnohé z Vás.   

Kolekci navíc rozšiřují i povedené plyšové hračky.

Velkou změnou prošly nejen designy výrobků, ale i prezentačních stojanů.  

Stojan láhve Haberman má za úkol především upozornit spotřebitele na zcela nový výrobek a seznámit ho s jeho funkcí - proto je jeho součástí i display s elektronickou prezentací výrobku.        

                                                                                                               

Stále častěji se prezentují ucelené kolekce výrobků...  

                                   

...nebo tématicky zaměřené prodejní akce.

Pro prosazení na nových trzích je velmi důlěžitá prezentace na prestižních mezinárodních výstavách. Výrobky Canpol babies se dnes prodávají ve více něž 50 zemích světa.    

                                                                   

Přinášíme ukázku expozic Canpol a LOVI z r. 2014.

Firma Canpol Sp. z o.o. SKA je evropským výrobcem kojeneckých potřeb. Neustále zvyšuje výrobní standardy svých produktů. Díky tomu výrobky se značkou Canpol babies splňují požadavky všech kvalitativních i bezpečnostních předpisů kladených na výrobky pro děti do 3 let a výrobků určených pro styk s potravinami.        

                                                       

Certifikát ISO 9001:2008, který firma získala v roce 2012 deklaruje,  že systém řízení ve firmě Canpol babies odpovídá požadavkům kladeným předpisy této normy při projektování výrobků i obalů, jejich výrobě a prodeji.

V roce 2014 proběhla ve firmě  Canpol  interní kontrola kvality certifikační firmou TÜV NORD Polska Sp. z o.o. a z jejich  rukou Canpol  získal certifikát GMP(Good Manufacturing Practices). GMP představuje ocenění  používání nejlepších, v Evropě dostupných  výrobních postupů a dodržování předpisů nutných pro výrobu kvalitních, bezpečných výrobků prostých všech případných nečistot.

Od roku 2008 rozšířila nabídku výrobků prémiová značka LOVI.    

               

Výrobky této značky vznikají na základě lékařských doporučení a potřeb rodičů. Před uvedením do prodeje procházejí klinickými testy, které mají potvrdit jejich unikátní vlastnosti.        

                                                                       

I v této prémiové řadě se potkáte s originálními autorskými kolekcemi.

Bratři Biedrzyccy byli finalisty ankety "EY Podnikatel roku 2014" a umístili se na 6. místě.    

   


.